Dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomat INPOST) już od 120,00 zł.
Bestsellery
Producenci
Blog chmura tagów
FAQ

Najczęściej zadawane pytania?

  1. Czy mogę odebrać osobiście towar zamówiony w sklepie internetowym?
    • Tak, oczywiście! Nasz sklep internetowy umożliwia osobisty odbiór zamówionego towaru. Po złożeniu zamówienia, możesz wybrać opcję „odbierz osobiście” podczas procesu płatności. Po przygotowaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie, a następnie możesz odebrać je w naszym punkcie stacjonarnym. To świetna opcja dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na kosztach dostawy lub po prostu preferują bezpośredni kontakt. Zapraszamy do naszego sklepu!.
  2. Czy mogę na miejscu zapłacić kartą?
    • Oczywiście! Nasz sklep internetowy umożliwia płatność kartą przy odbiorze towaru. Po dokonaniu zamówienia, wybierz opcję “płatność przy odbiorze” i gotówka lub karta płatnicza będą akceptowane w momencie odbioru towaru. Dziękujemy za zakupy! .
  3. Czy wysyłacie towar za pobraniem?
    • Oczywiście! Nasz sklep internetowy umożliwia płatność za pobraniem. Po dokonaniu zamówienia, wybierz opcję “płatność za pobraniem”.  To korzystne rozwiązanie dla tych, którzy nie korzystają z internetowej bankowości lub robią zakupy online po raz pierwszy. Dzięki przesyłce za pobraniem, możesz sprawdzić, czy nasz sklep, w którym składasz zamówienie, jest pewnym i rzetelnym źródłem zakupów. Pamiętaj, że opłata za przesyłkę zostanie przekazana na konto sprzedającego przez firmę kurierską po dostarczeniu towaru. Dziękujemy za zaufanie! .
  4. Czy mogę zamówić towar telefonicznie?
    • Oczywiście! Z przyjemnością przyjmiemy zamówienie telefonicznie. Prosimy o kontakt pod numerem 531-733-896. Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy, aby pomóc w dokonaniu zamówienia. Dziękujemy za wybór naszego sklepu internetowego! 
  5. Czy macie towar na miejscu?
    • Oczywiście! Z przyjemnością informujemy, że posiadamy większość dostępnego towaru na miejscu. Nasz sklep internetowy dba o bieżący stan magazynowy, a produkty, które widzisz w ofercie, są gotowe do natychmiastowego odbioru. Jeśli zdecydujesz się na zakup, możesz odwiedzić naszą stacjonarną placówkę i odebrać zamówienie osobiście. Nasz zespół obsługi klienta jest również dostępny telefonicznie, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania. Dziękujemy za zaufanie i wybór naszego sklepu internetowego!.
  6. Czy mogę kupić towar jako osoba prywatna?
    • Oczywiście! Z przyjemnością informujemy, że jako osoba prywatna możesz dokonać zakupu w naszym sklepie internetowym. Nasza oferta jest dostępna dla wszystkich klientów, niezależnie od statusu. Wystarczy wybrać interesujący Cię produkt, dodać go do koszyka i przejść do procesu zamówienia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy, aby Cię wesprzeć. Dziękujemy za zaufanie i wybór naszego sklepu internetowego!.
  7. Czy mogę zwrócić towar i jak to zrobić?
    • Oczywiście! W naszym sklepie internetowym oferujemy możliwość zwrotu towaru, pod pewnymi warunkami. Towar musi być w stanie nienaruszonym – nie może być ani uszkodzony, ani otwarty. Jeśli spełniasz te kryteria, możesz zwrócić zakupiony produkt. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a chętnie Ci pomogą w procesie zwrotu. Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!
    • Adres do zwrotów:
    • 62-030 Luboń, ul. Fryderyka Chopina 11
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl